Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een onderwerp aandragen voor De Neuroloog?
U kunt uw suggestie voor een onderwerp mailen naar redactie@deneuroloog.nl.

Waar kan ik terecht als ik een nummer niet heb ontvangen?
Dit kunt u doorgeven via via het e-mailadres redactie@deneuroloog.nl. We sturen u het nummer dan zo snel mogelijk na.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Leden van de NVN kunnen hun adreswijziging doorgeven aan de NVN, binnen het ledendeel van de NVN-site: www.neurologie.nl  

Overige lezers die online zijn aangemeld, kunnen een adreswijziging doorgeven aan BPM Medica via het e-mailadres abo@deneuroloog.nl.

Wat staat er op De Neuroloog online?
De Neuroloog bevat alle artikelen vanaf 1994. De artikelen zijn toegankelijk via een uitgebreide zoekmachine.

Hoe krijg ik als abonnee toegang tot De Neuroloog online?
Alle NVN-leden kunnen inloggen met hun Medi-Access-gegevens. Indien u die niet heeft, kunt u die hier aanvragen. 

Overige geïnteresseerden in een abonnement kunnen contact opnemen via abo@deneuroloog.nl.

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen? 
NVN-leden kunnen een nieuwe inlognaam en/of nieuw wachtwoord opnieuw instellen via Medi-Access.

Niet-NVN leden kunnen nieuwe inloggegevens aanvragen via helpdesk@deneuroloog.nl of 'wachtwoord vergeten'.

Waar kan ik technische vragen stellen over inloggen op De Neuroloog online?
Technische vragen over het inloggen en het online-gebruik kunt u stellen via het e-mailadres helpdesk@deneuroloog.nl.